Elindeki Eşyaları Değerlendir-Tasarım BALON AVİZE (KAĞIT)

Yaratıcı ve aynı zamanda tutumlu olan bayanları çok seviyorum.Hem aile bütçesine katkıda bulunuyor hemde modernlikten asla geri kalmıyorlar.

Bu yazım da sizlere aslında farkında olmadan çöpe attığınız,kullanmadığınız,yada kullanır diye başkalarına verdiğiniz eşyalarla neler yapabileceğinizi anlatacağım ..
Belkide attığınız her eşyaya üzülecekseniz :) Hatta çöp attığınız yumurta kabuklarına bile ..


Öyleyse başlayalım.

İkea'da da satılan balon avizeyi nasıl değiştirebileceğimizi konuşalım.


Bu avizeler çok ucuz.Sanırım 10 liraydı.

Ben biraz daha renkli şeylerden hoşlandığım için sulu boya kullanılarak yapılan bir tasarımı göstermek istiyorum size.

Malzemeler: Balon Avize (kağıt diye de geçebilir)
Mahalle kırtasiyecisinden bir adet sulu boya :)
İnce uçlu fırça

Fotoğrafta üçlü balon avize göreceksiniz .Dilerseniz tekli dilerseniz fotoğrafta ki gibi üçlü.
Odanızın genişliği ve tavanınızın yüksekliğine göre adedini seçebilirsiniz.



Tasarım bu kadar basit ve eğlenceli.
Çok bastırmamaya da dikkat edin kağıt olduğu için delinmesi an meselesi.

Gelelim sonuca.
Ben buna gelişi güzel boyarken harikalar yaratmak diyorum.
Fakat sizce de sonuç inanılmaz değil mi?
Bende öyle düşünmüştüm :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİLE'DE SAKLI CENNET - ESENCELİ KÖYÜ

NUTELLA'YI KİM BULDU? Pietro Ferrero