Kendi Ojeni Kendin Yap !

Makyaj çantamı temizlerken fark ettim yer kaplayan onlarca farım varmış.
Abudik kubidik renkler almışım zamanında.Ben bunları nasıl değerlendiririm diye düşündüm günlerce sonra çöpe atmaya karar verdim.Annemin bir sözü vardır ''aldığın herşey gün gelir işine yarar çöpe atma'' o geldi aklıma.Yazdım google amcaya :)
Farlarımı nasıl değerlendiririm diye.Oje yapılıyormuş farlardan.Oh tam benlik ..
Denedim güzel sonuç aldım bir baktım evde far kalmamış :))) hehehe

Uzun lafın kısası malzemelerimiz şunlar;
1 adet toz haline getirilmiş far
1 adet parlatıcı (cila) oje
1 adet kürdan

Yapılışını size güzel bir fotoğrafla anlatacağım ...



Güle güle kullanın ve sonucunu lütfen bana bildirin merak ederim yoksa :))))

Öptüm :*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİLE'DE SAKLI CENNET - ESENCELİ KÖYÜ

NUTELLA'YI KİM BULDU? Pietro Ferrero

Elindeki Eşyaları Değerlendir-Tasarım BALON AVİZE (KAĞIT)