YERSİZ YGS STRESİM



Her lise sona giden öğrenci gibi zaman yaklaştıkça bende dehşete ve paniğe kapılmıştım.Geride bıraktığım 3 yıl boyunca neden ders çalışmadığımı sorup durdum kendime.Bir oda dolusu test kitabı aldım ve toplam sadece 2 test kitabı bitirdim.Hergün bir ton laf işittim ''Neden ders çalışmıyorsun?'' Çünkü kendim başaramam diye düşünüyordum.
Dershaneye yazıldım haftanın her günü gitmem gerekirken sadece zorunlu olan günlerde gidiyordum ve gittiğim günlerde de telefonda oyun oynamak bana daha cazip geliyordu.Dershanelerde yapılan denemelerden pek iç açıcı puanlar almıyordum.Fakat şu insanoğlunun içinde ki umut hep vardır ya bendede vardı.Bir umut ya belki olur falan deyip işin içinden sıyrılıyordum.Sonra ne oldu nasıl oldu bilmiyorum ama gözlerime indirdiğim perde kalktı ve ailemin beni okutmak için çok çaba sarfettiklerini farkettim.Bu çaba mükafatsız mı kalmalıydı? Tabiki hayır.

Yinede diğer örnek öğrenciler kadar çalışmıyordum fakat YGS'ye 45 gün kala her gün bir yaprak test bitirmeye karar verdim. 1 yaprak testte 20 soru var ve bu bana fazla bile geliyordu :) Fakat günde çözdüğüm 20 sorunun karşılığını dershane denemelerinde yüksek puanları görerek aldım.

Kendime olan özgüvenim arttı ve ben YGS'yi hatta LYS'yi bile kazandım.Şimdi bir üniversite öğrencisiyim :)
Kulağa çok hoş geliyor değil mi? :)

Ayrıca yok öyle ygs'den önce çay,kahve tüketmeyin çok yemeyin aman sesli ortamdan uzak durun aşık olmayın gibi fasa fisoları lütfen ciddiye almayın.Eğer içinizde ki o azmi şahlandırırsanız siz zaten herşeyin üstesinden gelebilirsiniz.
Şunuda unutmayın ki hiçbir şey sizden daha önemli değil.

Yapamazsın diyen herkesi utandırmanız dileğiyle.

Şans sizinle olsun...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİLE'DE SAKLI CENNET - ESENCELİ KÖYÜ

NUTELLA'YI KİM BULDU? Pietro Ferrero

Elindeki Eşyaları Değerlendir-Tasarım BALON AVİZE (KAĞIT)