Nur Bozar Kimdir?

Nur Bozar ismi hepimizin hayatına bundan 2-3 ay önce girdi. Nur aşağı Nur yukarı. Televizyonu açıyoruz Nur. İçimiz dışımız Nur Bozar oldu. Üstelik orada oturan bütün kızların bir cast geçmişi var :)
Nasıl salak yerine koyuluyoruz ya. Bunu bile bile de izlemeye devam etmemiz bundan zevk aldığımızın en büyük göstergesi sanırım :)

Neyse bu Nur Bozar hiç bir şeyken fanları falan oldu ya Nuuuuur I love youuuu diyen kızlarımız he işte ben daha hiç bir şey diyemiyorum onlara :)
Beğenmek güzel şey ama kafayı yemek çok saçma. Yatıyoruz kalkıyoruz bu tarz benim. Of allahıııııım sen büyüksün.
Neyse Nur Bozar'ı size biraz tanıtalım.
Babutsa'nın yanayım yanayım klibinde oynamış ve ilk defa kameralarla karşılaşmış.
Sonrasında bir kaç dergide fotomodellik yapmıştır.
Şimdilerde bu tarz benim yarışmasına girip ortalığı karıştırmış bir kız. (iyi de oyunculuğu var yiğidi öldür hakkını yeme)
En son 1 hafta önce konsepte uymayıp elenmek istediğini söylemiş. Allaaaaaaaah ne olay ne olay. Herkes sosyal medyada yazıyor Nur gidemezsin gitme etme yapma kulun kölen olayım.
YOK ARTIK !
Niye kulu kölesi oldun manyak mısın kardeşim? O zaten parayı çuvallarla taşıdı ordan çıkarken :D
Sen oturda olmayan donuna ağla :D
Ne kadar gerçek ne kadar yalan bilinmez de Acun ile anlaşmış. Sunuculuk için. Eğer doğruysa ayakta alkışlarım helal olsun!
Acun öyle boş adamı tutmaz.
Sonuç itibariyle ben orada ki kimsenin samimiyetine inanmıyorum. Hatta gündemde daha önemli şeyler varken o programı izlemeyi de doğru bulmuyorum.
Neyse.
Nur Bozar erdi muradına biz oturalım evimizde.
Haydi uğular olsun.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİLE'DE SAKLI CENNET - ESENCELİ KÖYÜ

NUTELLA'YI KİM BULDU? Pietro Ferrero

Elindeki Eşyaları Değerlendir-Tasarım BALON AVİZE (KAĞIT)